Followers ~ ♥

Sunday, February 13, 2011

Story of us






Between Love, Loyalty and Trust, which one is the most important?


Purple choose love.
He told me to differentiate between Love and Romance.

Haha.

Until I have my own definition of love,
I guess I'll stick with loyalty. ;)



12 comments:

Font apakah kelihatan comel begitu? Tetibe tanya pasal font hehe ampun Nisa tak jwb soalan :D

Xnak jawab soklan gak! :PP


Font Stoobs. yg regular. ;)

Sy nak choose trust lah! hee. mooong moooong!

tara u betray oppa! :P
sy akan stick dgn loyalty based on ape yg kita penah merepek pasal marriage that lasts tu...sampai laaa sy bleh define LOVE with my own words. :)
sbb sy rasa, lain org, lain definition. and everyone should have one. ;)

nyawnyaw!

cessss.......
ni yang wat aku nak tukar status GT ni......
prt scr lagi sekali cepat.......
hahahha.......

btw, nape PURPLE???
purple tu sapa??

Azahiri,
hahaha~ ko terlambat! key printscreen laptop aku dah rosak. :P

tgk sape yg ske gossip.. Ko ke aku? :P
Hm..dia kwn aku je la. aku mention dia cmtu so that bila2 aku tgk post ni, aku ingat pe yg jadi, even benda tu benda kecik je. I dun wanna miss anything kot.

heee, sebenarnya i nak choose semua! nk pinjam title u, i-want-it-all! hihi. nak jugakkk!!

It's Valentine's and we chose to end things. Es tan ironico!
I guess loyalty will do.

KYYYYY!!
what do you mean by WE CHOSE TO END THINGS?
don't tell me you and darren too...... hua. sedeynya! :'(

Uish, I'll tell you tomorrow. Need to settle a few things. How's holiday going?

mana ade holiday..haha..
ni tgh tensen bergelumang ngan thesis yg x siap. hua3..
okay2..klw free nnti cter laa okay.
:)

Popular Posts