Finally...A facelift for my blog! XD
I thought of a more matured and sophisticated layout.
Couldn't find one though.
*sigh*
Nevermind, I love the moving header.
;)
Thanks Ksol for this award! ;)

Ini soklan pas kne tag~
seven things about me:
1. A pessimist. T_T

Blog sy x chantek pn! ngee~
Ini soklan pas kne tag~
seven things about me:
1. A pessimist. T_T
2. I love DC ever since I was 12.
3. I love cakes.
4. and chocolate. :D
5. I appreciate every little things and efforts.
6. I hate beaches, pools, waterfalls and the likes.
7. I am happy and content. :)




8 comments:
wahhhh cuti ni mesti hupdate blog kan...comel3.... ;) suka...
oh dear!
i love ur caption, yes, rit won't rain forever! :D
i love the 'bunga gerak2'..ahahaha...i play aloooot with it..ngaaaa..
mai,
hehehehe...btol2.. cuti2 mesti rajin hapdate! ;))
mai jgn rajin update sgt tau...
mai kne rajin stadi... chaiyok2! :)
blog nisah comel eh?
xnak laa ubah layout pasni..:P
ammira,
yupyup! it won't rain forever.. ;))
tehah,
hahaha..bleh lak nk main2... ngee~
XD
kak nisah: comelnya layout!!!!!! ^O^ suka suka suka...
Ira,
ほんとう?あろがとう!:DD
comel comel comel :)
Tara,
heee~ thankies! :DD
Post a Comment